سایت بهداشت محیط ایران

سایت بهداشت محیط ایران

بهداشت محیط،آب وفاضلاب، مواد زائد ، بهداشت مواد غذایی،استخدامی بهداشت محیط
سایت بهداشت محیط ایران

سایت بهداشت محیط ایران

بهداشت محیط،آب وفاضلاب، مواد زائد ، بهداشت مواد غذایی،استخدامی بهداشت محیط

تبلیغات در سایت بهداشت محیط ایران


تبلیغات در سایت بهداشت محیط ایران


سایت بهداشت محیط ایران بی شک یکی از سایتهای موفق و پر طرفدار در زمینه بهداشت محیط در ایران می باشد که روزانه هزاران نفر بازدید کننده خاص از جنس بهداشت محیط دارد که این امرباعث بوجود آمدن  بستری مناسب  برای شما خواهد شد تا با معرفی محصول و یا توانایی خود، در تبلیغاتی هدفمند و برای قشری خاص  از جنس مهندسین عزیز و اساتید محترم بهداشت محیط بیشتر و بهتر دیده شوید.

از طرفی با ایجاد سایت یا وبلاگ و لینک از طرف سایت ما به شما باعث افزایش سئو در موتورهای جستجوگر و افزایش بازدید کننده خواهید شد.که این امرتاثیر مستقیم بر فروش محصولات شما خواهد گذاشت.


هزینه تبلیغات :

 بنر 140*280

ماهانه 150 هزار تومان

 


بنر 140*70

ماهانه 100 هزار تومان


 طراح و سازنده پکیج های تصفیه فاضلاب



تبلیغات در کانال تلگرامی سایت 

یک شبانه روز 30هزار تومان




 

جهت سفارش تبلیغاتی ارزان و مفید با ایمیل و یا شماره موبایل زیر در ارتباط باشید.

 

 

ایمیل :     jafarpour2006@gmail.com

موبایل :     09168859264


و یا به آی دی تلگرام زیر پیام دهید.





 بنر شما  در تمام  صفحات، روزانه بین 5 تا6 هزار بار به نمایش گذاشته می شود.





علاوه بر این تبلیغات شما در کانال ها، گروه های تلگرام و گروه ایمیلی بهداشت محیط و همچنین در نرم افزارهای اندروید مرتبط با سایت به نمایش گذاشته می شوند.

 






ویژگی و برتری های تبلیغات اینترنتی:

 

گستردگی بازار

روشهای سنتی محدودیت های جغرافیایی بسیاری دارد و فقط در ناحیه ی قابل مشاهده هستند و برای بازاریابی ملی نیاز به صرف هزینه ی بسیارهنگفتی است.

در این رابطه، تبلیغات اینترنتی کاملاً برعکس روش سنتی است و هیچ محدودیت فیزیکی و جغرافیایی ندارد. انجام گیری این تبلیغات به صورت کشوری و یا حتی جهانی هیچگونه محدودیتی ندارد و همه قادر به مشاهده ی این آگهی ها هستند. برای هر مصرف کننده که کامپیوتری داشته باشد، که در این عصر تقریباً شامل همه ی مصرف کنندگان می شود، قابل دسترسی است.

 

قابلیت ردگیری بیننده

برآورد تعداد افرادی که ممکن است یک تبلیغ در روزنامه را مشاهده کنند، تقریباً غیرممکن است. اما تبلیغات اینترنتی این امکان را دارد که تعداد افراد بیننده ی آن تبلیغ را ردگیری کند. از این طریق مشخص میشود که چه تعداد افراد با مشاهده ی  یک تبلیغ به وب سایت اصلی آن نیز سر می زنند و چه تعداد مشتری جدید از طریق آن تبلیغ اضافه می شود.

 

مخاطب یابی هدفمند

شما می توانید محصولات خود را برای گروه های دقیق تر و متمرکزتری از مخاطبان نمایش دهید.

سایت های مختلف هرکدام مخاطبین خاص خود را دارند و گروه سنی خاصی به آن مراجعه میکنند به طور مثال سایتی که به معرفی و فروش لوازم آرایشی بهداشتی میپردازد بیشتر بانوان مخاطب آن هستند. شما میتوانید با شناسایی مخاطبان، تبلیغات خود را در سایت مناسب قرار دهید . این امر کیفیت طرح های تبلیغاتی شما را بالا برده و باعث می شود از تبلیغات خود نتایج بیشتر و ملموس تری به دست آورید.

 

هزینه تبلیغات

تبلیغات اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات چاپی سنتی برای شما خواهد بود. یک تبلیغ معمولی به روش سنتی مانند چاپ در مجلات و روزنامه ها بسیار هزینه بر است. اما با تبلیغ بر روی سایت های معروف بسیار در این هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد. با این روش شما فقط زمانی باید پول بپردازید که بیننده ای در سایت بر روی تبلیغ شما کلیک کند.

 

سرعت تبلیغات

در تبلیغات سنتی شما بعد از طراحی و نوشتن تبلیغ خود باید آنرا در تابلوهای تبلیغاتی موجود در معابر و یا خیابان ها قرار دهید و یا آنرا در نشریات چاپ کنید که هردوی آنها وقت زیادی از شما میگیرند و گروه کمتری از مردم به آن دسترسی دارند.

سرعت تبلیغات آنلاین بسیار سریع تر از تبلیغات آفلاین عمل می کند. شما بلافاصله پس از طراحی تبلیغ خود، می توانید آنرا را در معرض دید طیف وسیعی از کاربران و مخاطبان قرار دهید.

 

اطلاعات موجود در تبلیغات

در تبلیغات اینترنتی، شرکت ها می توانند اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیقتری از کالاها و خدمات خود را به مخاطبان ارائه دهند. مثلاً در یک تبلیغ مطبوعاتی، همه چیز به یک کادر مشخص خاتمه می یابد و نمیتوان شرکت و خدمات آنرا را بطور کامل بیان کرد ولی در تبلیغات سایت ها، کاربر می تواند با کلیک بر لینک تعبیه شده، به سایت یا صفحه خاص دیگری منتقل گشته و در آنجا جزئیات بیشتری از محصول را مشاهده کند.

 

شیوه پرداخت

پرداخت بهتر، معقول و مناسب یکی دیگر از مزایای تبلیغات و بازاریابی آنلاین به شمار می رود. در تبلیغات آفلاین شما باید کل هزینه را در همان اول کار، به آژانس تبلیغاتی که مجری طرح های شماست، پرداخت کنید، و این امر، بدون در نظر گرفتن بازدهی آن است و ممکن است در این روش به نتیجه مطلوب نرسید ،در حالی که بابت آن هزینه زیادی را متحمل شده اید. اما در تبلیغات اینترنتی می توان هزینه ها را بر اساس عواملی همچون مخاطبان واقعی که تبلیغات شمارا دیده اند، کلیک ها و غیره تعیین نمود.

 

ویرایش و تغییر تبلیغات

در فضای اینترنتی، مطالب را می توان به سهولت ویرایش و حذف کرد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که تبلیغات به نمایش درآمده در یک سایت خاص را، با یک تغییر جزئی در کد آن، اصلاح نموده و نسخه جدید تبلیغ را در معرض دید مخاطب قرار داد. واضح است که نشریات از این ویژگی جالب محروم هستند چرا که پس از چاپ مطلب، نمی توان آن را دستکاری کرد.

 

برقراری ارتباط با مشتری

شما میتوانید با قرار دادن بخش گفت و گوی آنلاین در سایت خود و همچنین ارتباط از طریق ایمیل رابطه مستقیمی را با مخاطب خود برقرار کنید،با این روش شما میتوانید پاسخگویی سوالات مشتری خود باشید و اعتماد اورا جلب کنید.

 

برندسازی

شما با تبلیغات آنلاین می توانید برند، شرکت، کالا و سرویس های خود را متمایز کنید. این امر از آنجا حائز اهمیت است که برند بخش مهمی از یک فرآیند نظام مند بازاریابی به شمار می رود.

 

گستردگی مخاطبان

ضریب نفوذ اینترنت در ایران، در سال ۹۳ در حدود % ۴۸٫۱۳ (۳۶ میلیون نفر) بوده است. همچنین تعداد کاربرانی که هر روز از اینترنت استفاده می کنند، بالغ بر ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ نفر می باشد. برای بسیاری این مسئله روشن است ، تعداد کابرانی که روزانه در ایران از اینترنت استفاده میکنند، روز به روز در حال افزایش هستند و این بیانگر آن است که سرمایه گذاری در تبلیغات اینترنتی میتواند نتایج مطلوبی برای ما داشته باشد







.


(جهت دسترسی به مطالب به روز به سمت چپ سایت بخش آخرین مطالب انتهای سایت مراجعه کنید)





www.environmentalhealth.ir